Ετικέτες

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Ο ήρωας μας, ο Θανούλης μας

Η διαφορά μεταξύ του να ωφελήσεις και του να βλάψεις στην ιατρική βρίσκεται σε μια πολύ λεπτή ισορροπία...
Οι καλοί χειρουργοί, όπως λέει και η γνωστή διάσημη ρήση, γνωρίζουν πως να χειρουργήσουν... οι καλύτεροι γνωρίζουν πότε να χειρουργήσουν... και οι άριστοι πότε να μην χειρουργήσουν... Αυτή είναι όλη η αλήθεια για την ιατρική κατά τον Richard Smith, Editor of BMJ, Professor of Medical Journalism.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΟΥΝ.

Δεν υπάρχει πιο οξύς πόνος από τον πόνο του παιδιού σου.

Δεν υπάρχει πιο μεγάλη δοκιμασία από το να το βλέπεις να υποφέρει και να αδυνατείς να του συμπαρασταθείς αποτελεσματικά, να μην μπορείς να βεβαιωθείς για την τελική αποθεραπεία του. Ιδίως όταν αυτό είναι υπομονετικό, ευγενικό, ανυποψίαστο και αθώο.

Καλό Ταξίδι, Θανούλη μου.
Ήσουν ένα αξιοθαύμαστο αγόρι και ένας μεγάλος μαχητής.
Προσπάθησες όσο έπρεπε και τα κατάφερες ... στη Γερμανία σε αποκαλέσανε με δάκρυα στα μάτια ΗΡΩΑ και είσαι ένας Ηρωας ... ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
Ισως είναι καλύτερα εκεί που πήγες...γιατί... δεν έχει φθορά...δεν έχει αρρώστιες...δεν έχει κινδύνους...δεν έχει ποσοστά και πιθανότητες...δεν έχει ψέμα...

Θα σε αγάπω για πάντα ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ... "μέχρι τον Ουρανό και μέχρι τη Θάλασσα και μέχρι το 'Απειρο και ακόμα παραπέρα" ...και η αγάπη μας τώρα θα είναι πιο δυνατή, πιο ανθρώπινη...πιο μυστική...
Θα συναντηθούμε....και θα σε πάρω και πάλι μια μεγάλη αγκαλίτσα...ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ....γιατί για τη μανούλα σου θα είσαι για πάντα το ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΑΝΤΡΑΚΙ ΜΟΥ και τώρα Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥ....ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΜΟΥ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου