Ετικέτες

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Και όμως υπάρχουν ακόμη . . . σαν τη Βασιλική


 

. . . ευαίσθητοι άνθρωποι . . . στη καρδιά της Αθήνας. 
Ένα πρωινό, παρέα με την απελπισία μου και την απόγνωσή μου, τις ενοχές και τους φόβους μου , την άρνηση , το θυμό μου και χιλιάδες άλλα αρνητικά συναισθήματα που μου προκαλούν τρικυμία στη ψυχή μου, βρέθηκα να περπατάω στα στενάκια της Αθήνας. 

Προορισμός και στόχος μου . . . να αντιμετωπίσω την απώλεια του παιδιού μου. Όλοι με συμπονούν και συμπάσχουν μαζί μου. Αλλά μέχρι πότε ? Ξέρω ότι επηρρεάζω και άλλες ζωές δίπλα μου αρνητικά, τους διαιωνίζω τον πόνο. Πρέπει να με βλέπουν καλά. Πως όμως . . . ?

Στη προσπάθεια αυτή, πρέπει να βρω το κουράγιο να φτάσω στον . . . προσορισμό μου ,  σε ένα μικρό στενάκι στη Μιλτιάδου, το μάτι μου πέφτει σε μια βιτρίνα. Εντυπωσιακή ! Αμέτρητες χάντρες, κορδέλες, υλικά σε απίστευτα χρώματα και σχέδια να φτιάξεις ότι θέλεις. 

Χωρίς δεύτερη σκέψη και σαν κάποιος να με. . . . . .

 σπρώχνει μπαίνω μέσα. Αμέσως ρωτάω τη κοπέλα  αν μπορώ να αγοράσω κάποια υλικά. 

Οι εντυπώσεις που σχηματίζονται κατά τα πρώτα λεπτά μιας συνάντησης με ένα νέο πρόσωπο, έχουν καθοριστική και μακροχρόνια επίδραση στην ποιότητα των ανθρωπίνων σχέσεων.

 Και οι εντυπώσεις κερδίθηκαν

Άρχισα να διαλέγω χάντρες . . .Δεν ήξερα τι να πάρω, απίστευτα σχέδια και χρώματα. Σκέφτηκα τη λέξη χρώματα και θυμήθηκα τον Θανούλη και πόσο του άρεσε να ζωγραφίζει . . . Τα μάτια βούρκωσαν . . . Η Βασιλική, η κοπέλα του μαγαζιού, ρώτησε και εγώ απάντησα . . .
Σιωπή. 

Κάθισε στα σκαλάκια του μαγαζιού και δάκρυσε . . .  
Δακρύζει και η δική μου η ψυχή μου από συγκίνηση για την ευαισθησία της για μένα την άγνωστη. Στεναχωριέμαι που της βάρυνα τη ψυχή πρωί πρωί. 

Φεύγω όμως χαρούμενη γιατί γνώρισα τη Βασιλική και γιατί πήρα ωραία πραγματάκια. 

ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.


  Χάρη στη Βασιλική έφτιαξα αυτό το υπέροχο δεντράκι για τον Θανούλη μου.
Ένα δεντράκι από καρδιάς

Η Βασιλική είναι μια όμορφη, γλυκιά και ευγενική κοπέλα με πολύ ευαισθησία στη ψυχή. Ακόμα και όταν μας φωνάζει, όταν όλες μας ανυπόμονες θέλουμε να μας εξυπηρετήσει πρώτες και πάλι οι φωνές της είναι γλυκές . . .

Πηγαίνω σχεδόν κάθε μέρα, με βοηθάει να διαλέξω χάντρες και με συμβουλεύει πως να τα φτιάξω.

Την ευχαριστώ πολύ για σήμερα που πρωί πρωί μου έφτιαξε ένα ζευγάρι μαύρες σαγιονάρες και που είχε την υπομονή να μου δείξει και τον τρόπο με τόσους πελάτες στο κεφάλι της. 


Την ευχαριστώ που σκέφτηκε να βάλει στις σαγιονάρες μου "αστερίες" λόγω καλοκαιριού αλλά . .. μαύρους. Όμως μαύροι αστερίες δεν υπάρχουν. Η δική μου όμως η Βασιλική φρόντισε και για αυτό. 

Ζήτησε από τον Στέργιο να φτιάξει δύο μεγάλους και δύο μικρούς αστερίες μαύρους μόνο για μένα.

Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μέσα από τη καρδιά μου. 
Σε ευχαριστώ και σένα Στέργιο και ελπίζω να μη σε κούρασα πολύ. 
Ευχαριστώ και τον Γιώργο και τα  υπόλοιπα κορίτσια του μαγαζιού για το χαμογελό τους. 


Σε ευχαριστώ Βασιλική . . . 
που με μαθάινεις να γεμίζω τα άδεια μου απογεύματα  . . .



 

2 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχα όλα, ειδικά το δεντράκι τέλειο!!! Φτιάξε κι άλλα να κάνεις μια έκθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι όμορφο και μπορείς να φτιάξεις πολλά και διαφορετικά δεντράκια για διάφορες περιστάσεις . . . όρεξη και υπομονή χρειάζεται μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή