Ετικέτες

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Γιατί αστέρι μου δεν είσαι πια εδώ . . . μαζί μας ?



Κι απόψε ατέλειωτη η νύχτα
Και η ζωή μου για πέταμα
Χίλιες ευχές και να είχα
Μονάχα μια θα έκανα
Να ήσουν...να ήσουν εδώ
Κι απόψε λέω δεν θ'αντέξω
Μα μια σου λέξη και θα 'φτανε
Κι αυτή η νύχτα εκεί έξω
Πόσο όμορφη θα 'τανε
Αν ήσουν εδώ...αν ήσουν εδώ

Γιατί αστέρι μου δεν είσαι πια εδώ
Γιατί αστέρι μου νυχτώνει μακριά μου
Τα δυο φτερά που μου έχεις δώσει να πετώ
Τα κομματιάζει κάθε νύχτα η μοναξιά μου

Πες μου αστέρι μου γιατί δεν είσαι εδώ
Σε ποιον θα λέω τώρα πια τα όνειρα μου
Και ξενυχτάω ένα άδειο ουρανό
Αφού αστέρι μου εσύ δεν είσαι εδώ

Κι απόψε στον πυρετό μου
Σ'είδα στην πόρτα κι άνοιξα
Και πριν χαθεί τ'όνειρο μου
Να σε κρατήσω προσπάθησα
Να μείνεις εδώ...να μείνεις εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου