Ετικέτες

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Καληνύχτα . . . αγγελούδι μου





  Ακόμη μια καληνύχτα . . .


Μακριά σου . . . κοντά σου . . . για τη μανούλα δεν αλλάζει.
Πάντα το ίδιο συναίσθημα . . . η ίδια ευχή . . . της μάνας.
Στα μάτια μου και στη καρδιά μου, η αγάπη μου δεν αλλάζει, πάντα θα είναι η ίδια αγάπη .

Πάντα θα σου λέω καληνύχτα . . . ποτέ δεν θα σου πω αντίο. Πάντα εγώ και εσύ, στον ουρανό και στη γη πάντα θα είμαστε μαζί.

Στα μάτια σου , στα μάτια μου . . . κυλλάει το ίδιο δάκρυ.
Στη καρδιά σου,  στη καρδιά μου . . . πάντα το ίδιο παράπονο . . . πάντα η ίδια ποινή  . . . μια ακόμη καληνύχτα από μακριά να μας ξεριζώνει τη καρδιά, μια ακόμη καληνύχτα να μας κρατάει πολλά σύννεφα . . . μακριά.

Συγνώμη μωρό μου που κλαίω, αλλά μου λείπεις πολύ. 
Καληνύχτα αγγελούδι μου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου