Ετικέτες

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Decoupage . . . η πρώτη μου απόπειρα

To decoupage είναι μια δημιουργική, διακοσμητική και χωρίς τέλος μορφή τέχνης, οι ρίζες της οποίας βρίσκονται 300 χρόνια πριν στην Βενετία.
Το decoupage του 18ου αιώνα είναι η πιο εκλεπτυσμένη και όμορφη από όλες τις μορφές του decoupage .
decoupage με κομμάτι από δαντέλα σε γλαστράκι ή με χαρτοπετσέτα σε δίσκο ή ένα κουτάκι.........

Η λέξη ντεκουπάζ προέρχεται από την γαλλική λέξη decouper που σημαίνει «κόβω». Το ντεκουπάζ είναι η τέχνη του στολισμού επιφανειών με κομμάτια χαρτιού, χαρτοπετσέτας ή ακόμα και υφάσματος έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα ολόκληρο design ή να ειπωθεί μια ιστορία.  Όλες οι επιφάνειες είναι κατάλληλες για να εφαρμοστεί το ντεκουπά και φυσικά υπάρχουν άμετρητες επιλογές που μπορείς να κάνεις εκτός από το να κολλήσεις απλά μια χαροπετσέτα ή ένα χαρτί με τυπωμένα μοτίβα.  
 
Είναι πολύ ωραίο να  μπορείς να μεταμορφώνεις αντικείμενα που αισθητικά είναι αδιάφορα και να τα μετατρέπεις σε χρήσιμα και όμορφα. 

Ψάχνοντας και διαβάζονας για το πως γίνεται είπα να κάνω και εγώ τη δική μου προσπάθεια, την πρώτη απόπειρα ... 


Για αυτή την πρώτη μου απόπειρα, αγόρασα ένα μικρό ξύλο κοπής κουζίνας με 1 € μόνο, το οποίο αρχικά ήταν όπως ακριβώς φαίνεται το πίσω μέρος του ξύλου στη πρώτη φωτογραφία.


Ένα απλό, άχρωμο και αδιάφορο ξύλο κοπής  . . . που το μεταμόρφωσα με τα χεράκια μου !!!

Διάλεξα μια χαρτοπέτσετα που έχει πάνω κούπες του καφέ.

Και πήρα για να χρησιμοποιήσω το πρώτο μόνο φύλλο της χαρτοπετσέτας με το μοτίβο.

Είχα αγοράσει ειδική κόλλα για decoupage αλλά τελικά έμαθα ότι και η κρυσταλιζέ ατλακόλλα κάνει τη δουλειά της και είναι αρκετά πιο οικονομική.
Αν χρησιμοποιήσετε ατλακόλλα, να πάρετε τη κρυσταλιζέ γιατί όταν στεγνώσει γίνεται διάφανη. Και νομίζω ότι τη πουλάνε και στα jumbo.


Και αρχίζω βάζοντας λίγη κόλλα με ένα πινέλο στο σημείο του ξύλου που θα έβαζα τη χαρτοπετσέτα. Με μεγάλη προσοχή έβαζα από πάνω τη χαρτοπετσέτα και έβαζα και πάλι κόλλα με το πινέλο πάνω από τη χαρτοπετσέτα. Πρέπει να το κάνεις πολύ προσεχτικά για  να μη σου σκιστεί ή ζαρώσει η χαρτοπετσέτα. 

Και να η πρώτη μου απόπειρα decoupage με τον πιο απλό τρόπο, απλά με μια μόνο χαρτοπετσέτα χωρίς ζωγραφική ή φωτοσκιάσεις.

Έχει και λίγες ζάρες . . . αλλά για πρώτη φορά είμαι αρκετά ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. 

Θα βάλω και μια κορδέλα που να του ταιριάζει και θα το κρεμάσω για να θυμάμαι την πρώτη μου προσπάθεια στη τεχνική του decoupage

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου