Ετικέτες

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ο μικρός μου άγγελος . . .

Οι άγγελοι είναι δίπλα μας, μας ακούνε, μας προσέχουν, μας μιλούν. 
Αλλά κάποιοι από όλους εμάς . . .  ακούμε καλύτερα.

Ο μικρός μου άγγελος, 
 Δεν έχει φύγει μακριά από τη ζωή μου . . . 
αλλά δεν έρχεται όποτε τον φωνάζω . . . 
γιατί είναι πάντα δίπλα μου, όποτε τον χρειάζομαι . . . είναι πάντα εδώ.

Ο μικρός μου άγγελος, 
Ξέρει πως να φωτίζει το δρόμο μου . . . 
Ξέρει πως να με ενθαρρύνει προς τη σωστή κατεύθυνση . . . 
Ξέρει πως να κάνει τον πόνο μου, δύναμη . . .

Ο μικρός μου άγγελος, 
Είναι το φωτεινό φως της ζωής μου . . . γιατί είναι πάντα δίπλα μου.
Είναι το στήριγμα μου . . . γιατί εκείνος με κρατάει όρθια. 
Είναι η χαρά μου, το γέλιο μου, η ελπίδα μου, η ζωή μου . . . 
γιατί εκείνος μόνο μου θυμίζει τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε μαζί.

Ο μικρός μου άγγελος,
Ήρθε στη γη για μένα . . . για λίγο, για όσο έπρεπε. 
Ήρθε, για να με αλλάξει, να με μεταμορφώσει, να με ολοκληρώσει.
Ήρθε για να μου υπενθυμίσει τις αξίες της ζωής . . . 
για να με κάνει και πάλι άνθρωπο.

 Ο μικρός μου άγγελος,
Είναι ο δικός μου φύλακας άγγελος, ο φύλακας άγγελος της ψυχής μου. 
Ο λόγος της ύπαρξης μου, ο λόγος για τον οποίο συνεχίζω να ζω . . . 
για να τον σκέφτομαι κάθε λεπτό . . . 

Ο μικρός μου άγγελος,
Προσπαθεί και μου ζωγραφίζει πάντα ωραίες εικόνες στη θύμηση του μυαλού μου  . . .
Μου ζωγραφίζει με τους ήχους . . . και μου τραγουδάει με τα χρώματα  . . . 
κατευθείαν μέσα στη ψυχή μου . . . για να την γαληνεύει όταν αγριεύει.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου